11 juni 2019
Varje år frågar vi på Installatörsföretagen dig som medlem om vad du tycker om vår verksamhet och medlemskapet. Vi gör det för att kunna utveckla vår verksamhet, leverera medlemsnytta och bygga ett starkt varumärke. Helt enkelt bli ännu mer relevanta för dig och ditt företag. Därför vill vi börja med att säga tack till dig som tog dig tid att svara. Det betyder mycket för oss.
Överlag är du som medlem positivt inställd till oss. Du är exempelvis mycket nöjd över vårt bemötande och vår förmåga att ge stöd och service. Du börjar också få upp ögonen för vad vi har att erbjuda. Våra tre index – Lojalitet, Varumärke och Prestation – backar något jämfört med förra årets mätning.
Så vad är det då som driver missnöje hos de medlemmar som är mindre nöjda? Här följer de tre trender som vi tydligast kan se i undersökningen.
Årets medlemsundersökning har besvarats av cirka 700 personer vilket gör att vi kan vara trygga med att resultatet ger en rättvis bild av vad du som medlem tycker om vår verksamhet och medlemskapet. Vi kommer nu att ta med oss resultatet från undersökningen, samt de slutsatser vi kan dra, när vi fortsätter att utveckla vår verksamhet för att kunna leverera ännu mer medlemsnytta. Dina svar är ett viktigt verktyg för alla oss på Installatörsföretagen, från styrelsen och ledningen till respektive medarbetare.
Välkommen att logga in för att ta del av innehåll som antingen ingår i ditt medlemskap eller som användare av våra tjänster.
Logga inDu som är medlem, kund eller vill bli kund hos Installatörsföretagen skapar enkelt din egen inloggning.
Skapa användarkonto