Svar: Inloggning med användarnamn och lösenord fungerar. Du väljer det alternativet när du ska logga in, om du skapade ett konto före den 23 juni 2021.
Svar: Om du har skapat ett användarkonto med användarnamn och lösenord, men har glömt lösenordet, kan du klicka på "glömt lösenord" så skickar vi ett nytt till din angivna e-postadress.
Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!
Har du skapat ett användarkonto med BankID så använder du bara BankID hädanefter när du loggar in.
Svar: Du skapar ett användarkonto genom att registrera en ny användare med BankID, sedan följer du instruktionen. Det är viktigt att du följer varje steg samt verifierar ditt konto genom att klicka på länken i det verifieringsmail vi skickar ut till dig efter avslutad registrering.
Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!
Svar: Om du behöver ha tillgång till flera företag via ditt användarkonto behöver du kontakta oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller maila oss på medlem@in.se.
Svar: Om du har bytt företag så behöver du skapa ett nytt användarkonto med din nya mailadress. Om ditt tidigare användarkonto var skapat med BankID så måste du kontakta oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller maila oss på medlem@in.se.
Vi kan inte flytta över ditt gamla konto till ditt nya företag.
Svar: Du måste verifiera ditt konto genom att klicka på en länk i det verifieringsmail vi skickar till dig via e-post. När det är gjort kan du sedan logga in för att ta del av information och tjänster med mera.
Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!
Svar: Se efter så att verifieringsmejlet inte har hamnat i din skräppost. Det står att mejlet kommer från Installatörsföretagen. Om du inte hittar det kan du kontakta oss så skickar vi ut ett nytt.
Kontakta oss på medlem@in.se
Svar: Du ska använda funktionen ”Glömt lösenord”. Du hittar länken på inloggningssidan.
Svar: Arbetsställen väljs från en "dropdown-lista". Skulle ditt arbetsställe inte dyka upp i listan så ringer du oss på 08 762 76 00 tonval 3, eller mailar oss på medlem@in.se.
Svar: Ring oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller skicka ett mail till medlem@in.se så hjälper vi dig att skapa ett användarkonto utan BankID.
Svar: Nej, det är för närvarande inte möjligt.
Svar: Alla nya användare (personer, ej företag) skapar ett användarkonto med BankID, oberoende av om företaget blivit medlemmar före eller efter BankID togs i bruk den 23 juni 2021.
1. Företagsrådgivning | 2. Entreprenadjuridisk rådgivning | 3. Medlemskap | 4. Övriga frågor
Välkommen att logga in för att ta del av innehåll som antingen ingår i ditt medlemskap eller som användare av våra tjänster.
Logga inDu som är medlem, kund eller vill bli kund hos Installatörsföretagen skapar enkelt din egen inloggning.
Skapa användarkonto